Általános Szerződési Feltételek  ÁSZF 2018

Adatkezelési Tájékoztató             AT     2018

Tóshop-Hungary Kft.

 

Letölthető és nyomtatható dokumentumok pdf formátumban.

 

Tel + 36 30 457 61 24 ÁSZF      Adatvédelmi Nyilatkozat     Elállási Nyilatkozat

 

1. Általános tudnivalók

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (A továbbiakban ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre magyar nyelven. Későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.toshop.hu weboldalon (a továbbiakban: Webáruház) található elektronikus áruházon vagy annak ügyfélszolgálatán keresztül történik. A Webáruházunkban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) valamint az internetes áruházban történő vásárlásra az elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről), illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályai (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet) vonatkoznak.

Webáruházunk a jogot fenntartja, hogy üzletszabályzatát (ÁSZF) és szolgáltatásait bármikor megváltoztassa. A változtatás a webáruházban való közzétételt követően azonnal hatályos.

A Webáruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Webáruház fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

A Webáruház online jellegéből adódóan az aktuális árak a termék mellett kerülnek feltüntetésre. A Webáruházban feltüntetett árak minden esetben bruttó kiskereskedelmi árak. (áraink az ÁFA-t tartalmazzák).

Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A Webáruház oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget. Lásd Adatvédelmi és adattovábbítási Nyilatkozat

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változás vagy pontatlanság miatt.

A Weboldalon található információk és leírások jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

1.2 A szerződés lényeges tulajdonságai

1. Általános tudnivalók

2 Üzemeltetői adatok ismertetése.

3 Megvásárolható termékekés szolgáltatások körének bemutatása.

4 A rendelés és a szerződéskötés menete, valamint az adatbeviteli hibák javítása.

5 Szállítási információk és feltételek.

6 A Rendelés lemondása

7 Szavatossági jog

8 A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

9 Termékszavatosság

10 Jótállás

11. Elállás joga és célja

12. Adatkezelési Tájékoztató

13 Egyéb rendelkezések

14 Szerzői jogok és hivatkozások

15 A panaszkezelés rendje

16 Egyéb szolgáltatások

17 Bankkártyás fizetés a számlázz.hu rendszerében.

18. Elállási nyilatkozat minta

2 Üzemeltetői adatok ismertetése

Cégnév: Tóshop-Hungary Szolgáltató Korlátolt Felelősségű társaság.

Képviselő: Kovács Anita

Székhely: 2220 Vecsés Báthori utca 14/A

Adószám: 24217561-2-13

Közösségi Adószám: HU24217561

Bankszámlaszám: 10918001-00000032-06580004 Unicredit Bank

Cégjegyzék szám: 13-09-161051

Kibocsájtó cégbíróság. Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Csomagküldő engedélyszám 1470/2013

Adatvédelmi nyilvántartási szám NAIH-61966/2013.

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">info@ toshop.hu

Telefonos elérhetőség: 06 30 457 6124

Webáruház címe www.toshop.hu

 

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása.

A megjelenített termékek a webshopban regisztrációval és regisztráció nélkül (online),telefonon illetve e-mail útján házhoz szállítással, és a csomagponton való személyes átvétellel rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: Tótechnika, Rágcsáló kezelés, Kert és Agro felszerelés.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A személyes átvétel a csomagponton díjmentes. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3.1 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9:00 és 16:00 óra között amennyiben a megrendelés leadása, a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a megrendelés esetén a vásárlási szándék megerősítése céljából a vásárlót telefonon felkeresse. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését, valamint szükség esetén pontosítja a vásárlóval az adatokat. Az Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-14 munkanapon belül.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, valamint a vételár nem tartalmazza a kiszállítás és a választott fizetési mód költségét, az minden esetben külön a kosárban kerül feltüntetésre.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén minél hamarabb de legkésőbb 15 napon belül visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

3.2 Kiegészítés a kifutó termékekre vonatkozóan.

A kifutó termékek ujjak és a garanciajegyen feltüntetett garancia vonatkozik rájuk, valamint a termékek száma korlátozott, ezért a készleten felüli megrendelések teljesítése nem lehetséges.

A szolgáltató a készleten felüli rendelések kivédésére minden tőle elvárhatót megtesz. Amennyiben mégis készleten felüli rendelés érkezik úgy a szolgáltató tudomására jutásakor a lehető leghamarabb értesíti a vásárlót annak tényéről.

Egyes termékek csomagolása sérült lehet, ekkor a szolgáltató a terméket felbontja és leellenőrzi annak épségét és ha szükséges annak működőképességét, hogy a vásárlóhoz hiánytalan és sérülésmentes termék kerüljön kiszállításra.

Ha egy termék újracsomagolásra került a sérült csomagolás miatt, a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót az újracsomagolás tényéről a megrendelést követően telefonon.

4. A rendelés és a szerződéskötés menete, valamint az adatbeviteli hibák javítása.

(2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről), illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályai (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet) alapján a szerződés írásban kötöttnek minősül és a későbbi visszakereshetőség érdekében tartós adathordozón iktatásra kerül. A szerződés azonban magatartási kódexre nem utal.

1 Keresse meg az önt érdeklő terméket/termékeket.

2 A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor kattintson a kosár mutatása feliratra és ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék árát és mennyiségét.

4 A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítése” gombot.

5. Bejelentkezés, regisztráció vagy fiók nélküli vásárlás.

5.1. Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni, és ellenőrizheti a szállítási és számlázási adatokat.

5.2. Ha még nincs regisztrálva töltse ki az űrlap mezőket Fiók adatai, Szállítási és számlázási cím stb.

5.3 Ha nem kíván regisztrációt létrehozni, vegye ki a pipát a Hozzon létre egy fiókot elől.

6. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

6.1.Választható fizetési módok: Postai utánvét vagy személyes átvétel esetén készpénz, illetve átutalás.

7. Általános Szerződési feltételek és az Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadása.

8. Megjegyzések mező: egyéb információkat adhat meg, például: nem jó a csengő stb.

9. A " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

9.1 Még nem regisztrált felhasználó a megrendelés gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését és egyben létrehozni felhasználói fiókját.

10. E-mail -ben a megrendelés elküldését követő 48 órán belül visszaigazolást kap. (ajánlati kötöttség)

(Kérjük, ellenőrizze az általunk küldött e-mailben adatai helyességét!)

 

4.1 Adatbeviteli hibák javítása

Az adatbeviteli hibáknak a rendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök.

A kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy törölhető. A regisztrált vásárlók bejelentkezéssel bármikor módosíthatják adataikat a saját fiókom menüpontban, valamint a rendelés leadása előtt. Fontos hogy pontos szállítási és számlázási címet és telefonszámot adjon meg.

Fiók nélküli vásárlás esetén adatait csak telefonon vagy e-mail útján van lehetőség módosítani.

Amennyiben tévedésből más terméket rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt a rendelés elküldése után veszi észre, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon a info@ toshop.hu e-mail címen, vagy a 06-30 457 6124 ügyfélszolgálati telefonszámon. Fontos, hogy a rendelés leadását követően ezt minél hamarabb tegye meg, mert 1 munkanapon belül is átadhatjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre a megrendelt terméket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.

Az ügyfélszolgálat a rendelés beazonosítása miatt kérni fogja öntől a visszaigazoló e-mailben elküldött rendelési számot a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében.

Ha kiszállítást követően észleli a hibát, a probléma megoldása érdekében, az előző pontban leírt elérhetőségeken vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

5. Szállítási információk és feltételek.

A szállítási költség a Vevőt terheli.

A szállítási költség a rendelés (termék(ek) súlyához, egyes esetekben pedig a végösszeghez igazodik (Nem termékenként vagy dobozonként értendő)!A szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak. Szállítást csak Magyarország területére vállalunk.

Amíg a megrendeléséről visszaigazolást nem kap, illetve ha megkapja a visszaigazolást, de a megrendelt termék nincs raktáron, addig Szolgáltatót szállítási kötelezettség nem terheli, és a szállítástól elállhat. Az esetleges szállítási késésért anyagi felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ügyfélszolgálatunk a rendelés leadását követően nem tudja elérni többszöri próbálkozás ellenére se. Úgy a szolgáltató törli a rendelési igényt és nem terheli szállítási kötelezettség.

A Webáruházat szállítási késésért és az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Amennyiben a Szolgáltató nem a megrendelt terméket küldi (hibás teljesítés)Úgy a szolgáltatót terhel minden az áru ki és visszaküldésével kapcsolatos minden költség. A hibás teljesítés esetén a szolgáltató kiküldi a kérdéses terméket a lehető legrövidebb időn belül. A vevő köteles megőrizni a terméket és csomagolását sérülésmentesen a termék cseréjéig.

 

5.1 A megrendelt termék árának / házhoz szállítás díjának fizetésének módjai

Az utánvétes fizetési mód esetén a kezelési költség jelenleg bruttó 260 Ft

Utánvétes szállítást esetén. Az utánvét összegét a Vásárló a csomagot házhoz szállító futárnak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.

Bankkártyás fizetés közvetlen a futárnál.

Kizárólag az MPL futárszolgálattal való szállítás esetén vehető igénybe, a Tóshop-Hungary Kft részéről külön díj nélkül. A fizetési mód nem vehető igénybe az ÁSZF 5.3 pontjába eső termékek és szolgáltatások esetén. A díj kiegyenlítése bolti vásárlásnak számít, mely tranzakcióért a Vásárló számlavezető bankja, díjat számíthat fel.

Az árú érték kiegyenlítése a futárnál lévő mobil POS terminálon keresztül történik, melynek működéséért a szállítást végző Cég felelős.

Linkes Bankkártyás fizetés az interneten keresztül.

A megrendelést a vásárlónak lehetősége van az interneten a KBOSS Kft-n keresztül az OTP Simplepay rendszerében bankkártyával előre kiegyenlíteni. Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló munkaidőben 1-4 órán belül megkapja a fizetéshez szükséges e-mailt a toshop @szamlazz.hu e-mail címről, mely tartalmazza a biztonságos fizetéshez szükséges linket és a pontos számla részletezőt. A díj kiegyenlítése bolti vásárlásnak számít, mely tranzakcióért a Vásárló számlavezető bankja, díjat számíthat fel.

A Tóshop-Hungary kft. nem jut kártyainformációk birtokába, illetve semmilyen esetben nem kér a kártyáról információt (CV kód, lejárat stb.) Azonban a Vásárló hozzájárul, hogy adatai a szamlazz.hu rendszerének a kártyás fizetéshez elengedhetetlen adatai átadásra kerüljenek ( számvitel).

Banki átutalás esetén a Vásárló előre kiegyenlíti a rendelt áru(k) és annak szállítási költségét a Szolgáltató felé az Unicredit Banknál vezetett 10918001-00000032-06580004 számú számlaszámra(a közleménybe mindenféleképp be kell kerülnie a rendelés leadása után kapott megrendelési számnak).

A vételár előre történő kiegyenlítésekor javasoljuk a saját kézbe szolgáltatást is megrendelni, hogy az árút kizárólag a címzett vagy annak meghatalmazottja vehesse át, ezzel elkerülhető az illetéktelen csomagátvétel. Lásd ÁSZF 5.2

A szolgáltató a teljesítést csak akkor kezdi meg amikor a számláján a jóváírás jól azonosíthatóan megérkezett.

A szolgáltató az átutalás jóváírását követően értesíti a vevőt a teljesítés megkezdéséről.

Személyes átvétel választása esetén a megrendelt termék, vételárának kiegyenlítése után a kiszállítást követően, melyről elektronikus úton értesítjük a vásárlót, átveheti az üzlet alkalmazottaitól.

A vételár teljes kiegyenlítéséig az áru(k) a Tóshop-Hungary Kft tulajdonát képezi(k).

5.2 Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit részben a Magyar Posta Logisztikai üzletága és a PXP futárszolgálat teljesíti egyes esetekben azonban a teljesítéshez a Szolgáltató más futárszolgálatokat is igénybe vehet. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, pontos szállítási címmel és az átvételre jogosultak kőrével.

Sikertelen kézbesítés esetén az MPL futár értesítőt hagy és a csomagot elhelyezi a helyi postán ahol 5 napig tárolásra kerül. Eltérő futárszolgálat esetén telefonon történik az értesítés, így kérjük olyan elérhetőséget adjon meg melyen az egyeztetés lehetséges. Raklapos szállítás esetén második kézbesítés csak a szállítási díj újbóli kifizetésekor lehetséges.

Kérjük, az áru átvételekor tartsa magánál személyi igazolványát vagy egyéb azonosító okiratát, mert az 1781/2006/EK Rendelet alapján a kézbesítést végző dolgozó köteles azonosítani az átvevőt a vételár átvételekor! A számla és a garancia levelet a csomag csak akkor tartalmazza amennyiben külön papír alapú lett megrendelve. Minden más esetben e számla kerül kiállításra a rendszerben. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

5.3 A futárszolgálattal szállítható áruk szállítási díjai.

0 - 5 kg között* 1090 Ft Díjmentes* 40.000 Ft -tól

5.1 - 10 kg között* 1.450 Ft Díjmentes* 40.000 Ft -tól

10.1 – 20 kg között* 1.750 Ft Díjmentes* 60.000 Ft -tól

20.1 - 30 kg között* 3.200 Ft Díjmentes* 700.000 Ft -tól

40.1 - 100 kg között* 8.100 Ft Díjmentes* 100.000 Ft -tól

100 kg - tól A megrendeléstől függő egyedi árajánlat

( * csak a futárszolgálattal szállítható termékek esetén, kivéve kerti csobogók)

Utánvét kezelési költség 260 Ft

Saját kézbe szolgáltatás 250 Ft

A súly alapú szállítás bevezetésével előfordulhatnak pontatlanságok, így a megrendelés összekészítése után pontos súly kerül megállapításra. Az ebből előforduló többletköltség csak abban az esetben kerül továbbhárításra ha a termék súlya nyilvánvalóan eltér az oldalon megadottról.

Árak bruttó árak, és az ÁFA-t tartalmazzák.

A fenti díjszabástól a felek egyeztetés útján eltérhetnek. Az itt jelölt szállítási díjak az áruház online felületén és e-mailban való vásárlás esetén lépnek életbe.

5.4 Futárszolgálattal nem szállítható áruk díjszabása.

Azon termékek rendelése esetén, amelyek szállítása futárszolgálattal mérete és/vagy súlya miatt nem megoldható:

40 kg-nál súlyosabb termék.

3 méternél hosszabb termék.

Három kiterjedésbeli mérete (hosszúság + szélesség + magasság) 3 m-nél több. Abban az esetben Ügyfélszolgálatunk a rendelés leadása után felkeresi önt a szállítási költség leegyeztetésével kapcsolatban.

Jellemzően túlsúlyos termékek köre: tómeder, zeolit, tófólia, egyes átemelő szivattyúk.

A futárszolgálattal nem szállítható termékek átvétele az átvételi pontunkon díjmentes.

6. Rendelés lemondása

Megrendelését e-mailen a info@ toshop.hu címre, telefonon a 06 30 457 6124 számon mondhatja le. Amennyiben e-mailen történő lemondását 24 óra elteltével sem igazoljuk vissza úgy haladéktalanul keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon.

6.1 A csomag átvételének megtagadása

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

7. Szavatossági jog

A Tóshop-Hungary Kft. által árusított termékekre a Ptk-ban és 45/2014. (II.26.) számú rendeletekben foglaltak szerint 1 év jótállást vállal. A szavatossági igény érvényesítése a vásárló nevére kiállított számlával lehetséges. A jótállás a termék átvételének napjától kezdődik

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termék esetén annak beérkezését követően minden esetben jegyzőkönyv felvételére kerül sor. A jegyzőkönyvben rögzített adatok alapján megállapítható a szerződéskötés időpontja és termék hibájának részletes leírása. Az elkészült jegyzőkönyv egy példányát elektronikus formában megküldjük az ön részére amennyiben igényli.

A hibás terméket a jegyzőkönyv elkészülését követően a Tóshop-Hungary Kft. 15 napon belül kicseréli, vagy megjavíttatja. Ennek érvényesítésére az ügyfélszolgálaton keresztül és a vásárlástól számított 1 éven belül van lehetőség.

Ha a garanciális cserére vagy a javításra nincs lehetőség esetleg a termék már megszűnt. A Tóshop-Hungary Kft. A vevővel való egyeztetés után annak árát visszajuttatja vagy a Vevő azt az áruházban levásárolhatja.

A vásárlástól számított hat hónapon belül cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítjuk, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így cégünk nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá.

A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a megrendelő számára felismerhetőek voltak.

A garancia érvénytelen ha a hiba oka a termék nem rendeltetésszerű használatából, szakszerűtlen kezeléséből felszereléséből, illetve tárolásából következik be. A garancia érvényét veszti ha a garanciális igény a garanciaidőn túl érkezik be. Kérjük a termék üzembe helyezését és üzemeltetését a használati útmutatóban leírtak szerint végezze vagy bízza szakemberre.

Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék kézikönyvében leírt paramétereitől való eltérő üzemeltetés. A garancia érvényét veszti a nem megfelelő üzemeltetés, illetéktelen beavatkozás, mechanikai sérülés és elemi kár esetén (tűz, viharkár, villámcsapás, fagyás, túláram) továbbá a garancia a hibás termék által okozott másodlagos károkra sem terjed ki.

A fogyasztó a szavatossági igények elutasítása esetén békéltető testületekhez fordulhat. A békéltető testületek elérhetőségeit megtalálhatják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. weboldalán.

 

Cégünk székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:


Pest Megyei Békéltető Testület
1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefon: +36 1 269 0703


Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Cím: 1056 Budapest, Váci utca 40. IV. em.
Postacím:1364 Budapest, pf. 81
Központi telefonszám:+36 1 317-7666

Az Online Vitarendezési lehetőségek és azoknak bemutatása az alábbi linkeken biztosítottak.

A békéltető testület oldalán lévő online vitarendezés ismertetése és bemutatása.

Regisztráció az ECAS felhasználói azonosító rendszerbe.

A vitarendezési rendszer elérhetősége

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékhez kérjük minden esetben mellékeljen egy dokumentumot ami az alábbiakat tartalmazza.

A hiba leírása

A vevő neve és a vásárlás időpontja

A Rendelés száma (online rendelés esetén)

A javított vagy cserélt termék visszajuttatásának címe.

A termék visszajutásának költsége önt terheli, az önhöz való visszajuttatási díj pedig cégünket. Kérjük a terméket megfelelően csomagolják be és lehetőség szerint érték nyilvánítva juttassák vissza. Portós vagy utánvéttel terhelt csomagot a szerviz nem vesz át az minden esetben visszaküldésre kerül a feladóhoz.

A javított vagy cserélt terméket szállítási díj felszámítása nélkül visszajuttatjuk az ön részére, azonban ha a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak vagy a hiba oka a nem rendeltetésszerű használat okozta és ezért a garanciális javítás nem lehetséges akkor a visszaszállítás költsége is önt terheli.

Kérjük a terméket az alábbi címre küldje vissza.

2220 Vecsés Báthori utca 14/A

Amennyiben a gyártó 1 évnél több jótállást vállal, akkor az feltüntetésre kerül a termék adatlapján, valamint a jótállási jegyen. Az 1 éven túli garanciális ügyintézés megegyezik a fent leírtakkal.

8 A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a cégünk hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Tóshop-Hungary Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 8. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10 Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a szerződés/7…8 alapján a …9 jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?10

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

11. Elállás joga és célja

Az elállási jog célja, hogy a Vásárló által nem látott vagy csak kép alapján rendelt termékről kézhezvételt követően el tudja dönteni, elvárásainak megfelelő e a termék. Amennyiben a termék elvárásainak nem felel meg úgy kérjük haladéktalanul jelezze felénk és segítünk elállási jogának gyakorlásában.

11.1. Elállási/felmondási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Gazdasági társaság kereskedőket, viszonteladókat, egyéb jogi személyeket nem illeti meg az elállási jog (17/1999. (II.5.) Korm. rendelet). Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a vásárláskori érvényben lévő szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha a fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postai úton, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre:

Postacím: 2220 Vecsés Báthori utca 14/A
E-mail: info @toshop.hu

A csatolt mintanyilatkozat 16. pont helyett a fogyasztó az alábbi adatok megadásával is gyakorolhatja elállási jogát:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Rendelés száma:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl. egyedi méretű tófólia), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket részünkre megküldi, a pénz-visszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Önt terheli.

Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

A vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11.2 Az elállási jog gyakorlásának módja a következő:

Amennyiben a kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna, ekkor élhet az elállás jogával. A visszaküldés módja:

1. Töltse ki a mellékelt Elállási nyilatkozatot 16. pont majd csomagolja vissza a terméket vagy termékeket az eredeti dobozba az eredeti csomagolóanyagokkal együtt. Csak hiánytalanul visszaküldött termék árát tudjuk visszafizetni! Amennyiben értékbiztosítás nélkül adja fel a csomagot, úgy kérjük gondoskodjon a terméket védő megfelelő csomagolásról mert a szállítás miatt sérült termék árát nem tudjuk visszafizetni.

2. Kérjük vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, ezért portóval vagy utánvéttel terhelt csomagot NE küldjön, mert azt nem áll módunkban átvenni. Ebben az esetben a csomagot kézbesítő visszajuttatja az ön címére a csomagot, amiért plusz díjat számíthat fel, melyet önnek kell megfizetnie.

Visszaküldési cím: 2220 Vecsés Báthori utca 14/A

3. A termék beérkezését követően a termék árát és szállítási költséget mely megegyezik a számlán szereplő összeggel 14 napon belül visszautaljuk a fizetés módjának megfelelően. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, azonban vállalkozásunk követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.

Kérjük a termékhez tartozó minden alkatrészt és tartozékot a) küldje vissza, mert ezek hiánya esetén nem tud élni elállási jogával. A termék gyári csomagolásának visszaküldése nem kötelező de segítség cégünk számára. Amennyiben kimaradt valami a csomagból de az utánküldéssel pótlásra kerül úgy az elállási jog tovább gyakorolható. Ha azonban a pótlás nem történik meg akkor a terméket visszaküldjük és az ebből adódó költségek önt terhelik.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Tóshop-Hungary Kft Általános Szerződési Feltételeit és adatkezelési nyilatkozatát.

12.1 A felhasználói fiókra vonatkozó egyéb rendelkezések

Regisztrációs név szabadon választható de nem tartalmazhat vulgáris és vagy obszcén szavakat, valamint mások megbotránkoztatására alkalmas egyéb kifejezéseket sem. A szolgáltató külön tájékoztatási kötelezettség nélkül törli ezen felhasználói fiókokat.

12.2 A termék értékelési rendszer (jelenleg nem aktív)

A regisztrált felhasználó a már megvásárolt terméket szövegesen és vizuálisan (csillagok) is értékelheti.

A szöveges értékelések késleltetve és előzetes ellenőrzés után jelennek meg.

Kérjük a termék értékelését röviden és tömören fogalmazza meg mert a megjelenített karakterek száma limitált.

12.3 A megjelenésből kizárt értékelések.

A szöveges értékelés nem jelenik meg amennyiben az nem a termékere vonatkozik, obszcén, csupa nagybetű, link, személyes adat bármelyikét vagy kombinációját tartalmazza.

13. Szerzői jogok és hivatkozások

A Szolgáltató Weblapján (www.toshop.hu) található összes grafikai és technikai szerkezet, egyéb tartalom, megjelenítés, valamint azok megvalósítási módozatai, valamint a termékekre, Szolgáltatóra vonatkozó összes adat, leírás ,illetve kép és logó az ezen oldalakon látható formában a Szolgáltató. tulajdonát képezi. A jogtulajdonos hozzájárulása nélkül ezek felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után. Az oldalon található vitatott tartalom esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

A www.toshop.hu -ra való hivatkozás során tilos úgy linket elhelyezni, hogy az valamely más oldal részeként jelenítse azt meg. Minden más esetben amennyiben az az oldal témájához szorosan kapcsolódik: tótechnika, kert és agro eszközök, rágcsálóirtás stb. az oldalra mutató link elhelyezéséhez hozzájárulunk.

Az ár összehasonlító oldalakra történő termékfeltöltés joga kizárólag a Tóshop-Hungary Kft. -t illeti meg.

A külső domain és IP címről érkező automatizált információgyűjtő (ár, termék leírás, stb. )szoftverek használata a weboldalon tilos.

Kérjük, hogy problémáival és észrevételeivel forduljon hozzánk bizalommal.

15. A panaszkezelés rendje

Cégünk célja, hogy az összes vásárló megfelelő minőségi kiszolgálásban részesüljön. Amennyiben a vásárlónak mégis valamilyen panasza van a rendeléssel, szerződéssel, illetve annak teljesítésével kapcsolatban akkor panaszát közölheti levél és elektronikus formában is a szolgáltató elérhetőségeinek egyikén.

Ha szóbeli panasz érkezik és annak azonnali kivizsgálásra, orvoslására nincs lehetőség, valamint azzal a vevő nem ért egyet a szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy példányát átadja a vevő részére.

Az írásbeli panasz esetén cégünk 30 napon belül válaszol és elutasító álláspont esetén megindokolja azt. A válasz másolati példányát cégünk 3 évig megőrzi és azt az illetékes hatóságok kérésére bemutatja

16 Egyéb Szolgáltatások

A webáruházban a rendelésekhez külön kiegészítő szolgáltatások is rendelhetőek, melyek csak a felhasználó által végzett külön interakció (kiválasztás) következtében kerülnek felszámításra. A véletlen megrendelés elkerülése érdekében ezen szolgáltatások a vásárlást összegző oldalon elkülönítve szerepelnek.

Az aktuális szolgáltatások köre és azoknak árai változóak, így az elérhető szolgáltatások megismerésére a szolgáltatás adatlapján szereplő információk és az ÁSZF ide vonatkozó rendelkezései a mérvadóak.

Az elérhető szolgáltatások csak az adott rendelésre vehetők igénybe és használhatóak fel, másik rendelésre nem vihetőek át továbbá szolgáltatást termék nélkül nem lehet megrendelni.

A szolgáltatások nem újulnak meg automatikusan, azokat minden rendelés esetén külön kell megrendelni.

Amennyiben a megrendelt szolgáltatás teljesítése nem lehetséges, akkor az nem kerül kiszámlázásra és levonásra kerül a megrendelés végösszegéből.

A szolgáltatások ára minden esetben bruttó végfelhasználói árak és csak a weboldalon keresztül történt megrendelések esetén érvényesek.

17. Bankkártyás linkes fizetés a számlazz.hu rendszerben.

Az új fizetési rendszer választásakor a vásárló hozzájárul, hogy a fizetéshez és a számlázáshoz elengedhetetlen személyes adatai átadásra kerüljenek a számlázz.hu (KBOSS.hu kft.) részére és ott a Vásárló részére a fizetéshez szükséges számla fiókot létrehozza. A fiók célja, hogy cégünk által kiállított számlát a Vásárló online bankkártyával egyszerűen kiegyenlíthesse. A Vásárló részéről a fiók fenntartása díjtalan és külön regisztráció nélkül elérhető.

17.1 A fizetési mód lépései

A vásárlónak az áruházban történő termék(ek) megrendelési módja változatlan, azonban a végleges fizetést a számla tényleges kiállítása után elküldött e-mailben lévő utasítások szerint kell végrehajtania az OTP Mobil kft. oldalán. Fontos a pontos e-mail cím megadása, mert a fizetés csak ezen keresztül lehetséges.

A fizetési mód lényeges lépései

  • A megrendelés leadása és az ÁSZF elfogadása a kártyás linkes fizetési lehetőséggel az áruházban.

  • A raktárkészlet és a teljesítéshez szükséges információk ellenőrzése.

  • A számla kiállítása és a Vásárló adatainak átadása a fizetést lebonyolító KBOSS.HU és OTP Mobil kft. részére, amennyiben minden megrendelt termék elérhető.

  • E-mail értesítő kiküldése a fizetést lehetővé tévő linkkel és a teendőkkel kapcsolatosan. A számla fiókban a számla tartalmát és a fizetési végösszeget a vásárló újból ellenőrizheti.

  • Átirányítás a fizetési oldalra és a fizetés végrehajtása.

  • Sikeres fizetést követően a megrendelés teljesítésének megkezdése.

A sikeres vagy sikertelen fizetés tényét a Vásárló bankja az ott igényelt csatornákon keresztül teljesíti.

17.2 Elfogadott bankkártyák és pénznemek

VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro. HUF-Forint

17.3 Biztonság

A bankkártya adatok kizárólag az OTP Mobil kft. fizetési oldalán kell megadni. Cégünk semmilyen esetben sem kéri azt. A vásárló kötelessége meggyőződni a fizetési oldal biztonságosságáról a böngésző címsávban lévő https jelölés meglétéről. Amennyiben az oldal nem biztonságos (https, http) vagy a fizetési oldalon kívül megkeresés bankkártya adatok átadására kéri, a vásárló tagadjon meg minden adatszolgáltatást, fizetést és ennek tényét jelezze cégünk felé.

 

18. Elállási nyilatkozat minta.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

 

A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni. Gazdasági társaság kereskedőket, viszonteladókat, egyéb jogi személyeket nem illeti meg az elállási jog a 17/1999. (II.5.) és a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szerint. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Az elállás joghatásai

Ha a fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja? e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

Termék adásvételére irányuló szerződés esetében a vételár visszatérítését mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át a fogyasztó köteles cégünk részére Tóshop-Hungary Kft 2220 Vecsés Báthori utca 14/A címre visszajuttatni a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő Betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli. A fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl. egyedi méretű tófólia), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

 

Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket részünkre megküldi, a

Pénzvisszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Önt terheli.

 

Az elállási jog gyakorlásának módja a következő:

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Ekkor élhet az elállás jogával.

1.) Elállási nyilatkozatát eljuttatja Ügyfélszolgálatunknak elektronikus levélben (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.), vagy írásban 14 napon belül.

2.) Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket és az eredeti számlá(ka)t. Töltse ki az alábbi Elállási nyilatkozatot és küldje vissza a termékekkel együtt.

Visszaküldési cím: 2220 Vecsés Báthori utca 14/A

Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással (értékbiztosítás) adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

3.) A visszaküldött termék megérkezése után a teljes vételárat és a rendeléskor megállapított szállítási költséget 14 napon belül visszafizetjük. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem

rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.

 

Elállási nyilatkozat:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ...............................................................................................................................................

Rendelés száma: ........................................................................

A fogyasztó(k) neve: ..................................................................

A fogyasztó(k) címe:...................................................................

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén).....................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kelt: .......................................................................................................................

.............................................................................................................................

..............................................................................................................................

Tudomásul veszem, hogy a visszaszállítás díja engem terhel. Kérem az áru vételárát a következő bankszámlaszámra átutalni:

 

2018.05-25 Tóshop-Hungary Kft.

Nézd meg őket is

AcquaArte Orange Set
Orange
43.000 Ft
dribox_285
Dribox 285
5.387 Ft
dribox_330
Dribox 330
6.053 Ft

Fonalas alga

I-Tronic készülék vegyszermentes megoldást kínál a tóban megjelenő fonalasalga ellen, minimális karbantartásigényű és egyszerűen üzemeltethető. 

Kérdésed van? Itt segítünk!

Telefonos rendelés, garancia, tanácsadás, szerviz. stb.

06 30 457 6124

info @toshop.hu

Céginformációk

Átvételi pontjaink

Korrekt Optika Gyál

TintColor  BP 16. ker Cinkota

Korrekt Optika Üllő

Weboldalunk sütiket használ. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatát az eszközödön. További információt az adatvédelmi irányelveinknél találsz.